3E Accounting Malaysia merupakan ahli bebas 3E Accounting International, sebuah jaringan Perakaunan Antarabangsa dengan kehadiran global di lebih daripada 110 buah negara di serata dunia. Menawarkan perkhidmatan melangkaui tahap kecemerlangan melalui jaringan antarabangsa yang dihubungkan dengan baik, 3E Accounting International dipercayai di kalangan klien-klien kerana latar belakang profesional yang kukuh, pengetahuan baik di dalam jurisdiksi tempatan, dan kepakaran pengalaman dalam menangani klien di peringkat antarabangsa.
3E Accounting telah meraih pelbagai anugerah yang memperakui pencapaian dan sumbangannya kepada industri, dan telah mendapat liputan di media seperti malaymail. Tenaga profesional yang berdedikasi di 3E Accounting mengaplikasi pengalaman industri dan pengetahuan mendalam tentang regim pengawalseliaan di Malaysia, lanskap ekonomi dan perniagaan bagi melanjutkan pelan pengembangan perniagaan para pelanggan.
Detik Penting Perkembangan 3E Accounting
Peluasan Perniagaan Luar Negara
Pada tahun 2014, 3E Accounting telah menubuhkan pejabat luar negara pertamanya di Malaysia.
Pada 2016, penubuhan 3E Accounting International, yang bertujuan untuk menawarkan perkhidmatan di luar kecemerlangan melalui rangkaian perakaunan global yang bersambung dengan baik. Hari ini, ia merupakan rangkaian perakaunan global terbesar tempatan dengan kehadiran antarabangsa di kira-kira 110 negara di seluruh dunia. 3E Accounting International telah ditubuhkan dengan latar belakang profesional yang kukuh, pengetahuan yang baik dalam bidang kuasa tempatan mereka dan pengalaman yang dipercayai dalam mengendalikan pelanggan di peringkat antarabangsa.
Sejak itu, 3E Accounting membina pasukan pakar terasnya yang sangat berpengalaman dan mahir dalam bidang seperti rejim kewangan, cukai, korporat, nasihat dan kawal selia. Sehingga kini, 3E Accounting telah memberi perkhidmatan kepada asas pelanggan lebih 4,000 syarikat dan syarikat baru.
Penghargaan Korporat dan Media
3E Accounting telah mencapai pencapaian yang ketara selama ini dan mendapat pengiktirafan yang meluas atas sumbangan yang dibuatnya kepada masyarakat dan industri. Banyak anugerah yang diterima oleh 3E Accounting menjadi bukti kecemerlangannya dalam perkhidmatan yang diberikan dan pengiktirafan atas sumbangan yang dibuatnya cth, Anugerah Majikan Teladan TAFEP, Executive of the Year (Perkhidmatan Kewangan), Rangkaian Perakaunan Global Tumbuhan Rumah Terbaik dsb. Perakaunan 3E kerap dipaparkan dalam media daripada Singapore Business Review , The Straits Times – Lawatan oleh Menteri Josephine Teo, The Straits Times – Firma pengauditan PKS pertama yang disatukan dan wawancara radio tentang 958FM, 883 JiaFM dan percaya teguh dalam Tadbir Urus Alam Sekitar, Sosial dan Korporat, kehadiran media positif 3E Accounting dan komitmen ESG yang kukuh telah mengukuhkan Kumpulan Perakaunan 3E sebagai sebuah syarikat yang dipercayai, boleh dipercayai dan responsif. warga korporat yang boleh dipercayai dan firma global.
Jalan Hadapan
Didorong oleh keghairahan dalam inovasi dan permintaan yang semakin meningkat terhadap teknologi yang lebih baharu dan lebih baik, 3E Accounting dan pasukannya kini melaburkan banyak usaha mereka dalam mereka bentuk dan membangunkan penyelesaian teknologi yang mengubah permainan untuk memudahkan keperluan perniagaan. Ini dilakukan bertujuan untuk merekayasa semula proses perniagaan tradisional menggunakan penyelesaian automatik yang lebih canggih semasa Singapura maju ke arah Negara Pintar.
Dalam sokongan Peta Transformasi Industri Perkhidmatan Profesional (ITM), 3E Accounting telah menubuhkan pasukan Penyelidikan dan Pembangunan Digital dan merumuskan Pelan Induk Digital untuk memetakan transformasi digital perniagaan, memfokuskan pada bidang pertumbuhan baharu dalam proses robotik automasi (RPA), Pembelajaran Mesin dan Kepintaran Buatan (AI). Aplikasi lanjutan ini membolehkan 3E Accounting menyampaikan nasihat perniagaan tersuai dan menyediakan penyelesaian berasaskan awan yang paling terkini kepada pelanggan. Alat ini bukan sahaja meningkatkan tahap kecekapan proses kerja dengan ketara, tetapi yang lebih penting, ia menyediakan pelanggan kelebihan digital di tengah-tengah persaingan dengan mengurangkan kedudukan mereka dalam pendigitalan.